vrijdag 23 november 2012

Instaweek.




Het was weer lekker een druk weekje, vorige week met de meiden naar Groningen geweest om te shoppen. Twee paar schoenen gescoord waar ik super blij mee ben en heerlijk gegeten in een studenten pizzaria. Ik heb mijn blazer gepimt met de schouder pads van de sting en deze gelijk op mijn blog geplaatst. Van het weekend zal ik ze weer er af halen en kijken waar ik ze eventueel nog meer kan plaatsen. Afgelopen weekend was ik heerlijk vrij en heb ik eindelijk een tijd voor mezelf genomen en thuis de boel eens flink aangepakt, ik ben druk bezig geweest om de wintersferen in huis aan te bregen en ook heb ik deels mijn kast weer eens uitgemest.

En na lang wachten kwam dan eindelijk mijn veren jasje binnen van de Topshop, echt verliefd ben ik. Toevallig kreeg ik ook net een bestelling binnen van de H&M en kon mijn koker rok mooi combineren met het jasje. Het weer wordt ook steeds kouder en soms ook lastiger om foto's te maken, zoals vandaag wil na mijn werk op pad gaan maar als ik zo naar buiten kijk is voor nu nog een no go.

Maar goed wat wel leuk is, is dat we steeds dichter bij de feestdagen komen en dat betekend ook weer shoppen natuurlijk. Wat trek je aan? wat ga je doen? hoe wordt het weer? tja genoeg om over na te denken en wordt het dus ook weer tijd om alvast wat rond te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's