zaterdag 24 november 2012

AKA WTF!





Dit is echt een outfit die ik elke dag zou kunnen dragen, ondanks dat het er wat sportief uit ziet door de sneakers, geeft de jas het weer net een andere look. Het T-shirt komt bij de H&M Men vandaan en koste maar €9,95 met de tekst OMG AKA WTF. Ook de jas komt bij de H&M vandaan en deze vond ik zomaar ergens tussen de rekken met een afgeprijsd kaartje met 40% korting, mijn dag kon niet meer stuk omdat ik al een tijd opzoek was naar een zwarte lange wolmix jas. Dus mocht je gaan shoppen dan zou ik je zeker aanraden om goed tussen de rekken te kijken want wie weet vind je ook iets waar je al lang op zoek naar bent.

Coat, Belt, Jeans and T. H&M, Scarf Market, Bag River Island, Gloves Primark, Shoes Nike Air Force Footlocker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's