maandag 19 november 2012

Something old with Something new.





Om gelijk te laten zien hoe het D.I.Y jasje is geworden, draag ik hem hier op de foto's. Okay je ziet ze niet heel erg goed omdat ik een kilo haar heb en een dikke sjaal om heb. Maar dat komt voornamelijk ook omdat het zo koud is buiten, en ik persoonlijk niet zo een fan ben van binnen foto's. De blazer is van Didi en al een wat verouderd, dus komt nu heel mooi uit dat hij weer wat gepimpt is door de schouder pads. Maar om eerlijk te zijn begint het alweer te kriebelen om ze weer van de blazer af te halen en op een spijker jasje te bevestigen. Dat komt omdat ik eigenlijk de blazer niet zo is zoals ik hem zou willen hebben, ik wilde eigenlijk de blazer van Nelly met hoge schouders, daar zouden deze pads geweldig op staan maar helaas was die zo uitverkocht, dus zal mijn zoektocht verder moeten gaan. Dat neemt niet weg dat ik de schouder pads overal kan bevestigen waar ik wil. Ik heb ze gekocht bij de Lady Sting voor 20,- euro, dat is zeker niet duur want dat zou je ook kwijt zijn als je de pads los zou kopen. Probeer het zelf eens en je zal zien dat je kleding ineens weer fresh er uit zullen zien!

Had band Bijoux Brigitte, Scarf H&M, T- Zara, Blazer Didi, Trouser Zara, Bag Zipper, Heels Primark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's