donderdag 11 oktober 2012

Lessons for the Lover.










Je kan merken dat het steeds kouder wordt in ons land, en daarom heb ik voor een gefarrieerd outfit gekozen. De losse kraag assecuires heb ik uit Zweden en kunnen op elke blouse bevestig worden en zo krijgt je blouse weer een heel ander uiterlijk. Ondanks dat mijn outfit sobere kleuren bevat vind ik het wel leuk om zo veel als mogelijk te combineren om niet helemaal zwart uit te vallen, omdat zwart toch wel een kleur is die graag en vaak draag. Maar met wit of bruin is het al gelijk gebroken en in mijn ogen minder sober. Het goud van de hakken en riem matchen niet met zilver maar ik vind het niet storend omdat het geen opvallende kleuren zijn.

Coat 2nd hand, Blouse H&M, Collar accessorize Cubus, Belt Zara, Trouser, H&M, Heels, Bag and Gloves Primark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's