donderdag 11 oktober 2012

Mix it up!











Bij dit outfit heb ik eigenlijk zo veel mogelijk gecombineerd maar ook op elkaar afgestemd, een pet wordt al snel als stoer gezien en gecombineerd met pump is dat voor sommige mensen heel raar. Maar dat vind ik achterhaald, het maakt tegenwoordig niet meer uit hoe je iets combineert of mixt want overal in de mode wereld is er wel een verklaring voor. Als je verschillende kleuren niet matchen bij elkaar draagt, noemt men dat collor blocking. Als je een een jasje met een scheve rits draagt die wat kort van model is, noemt men dat een biker outfit, en als je aubergine/bordeaux rood draagt dan is je outfit bohemian style. Kortom je kan gewoon alles dragen wat je wilt dat is mijn mening, als je er maar goed bij voelt en het past bij jou. Dat is ook wat ik mijn met mijn blog wil laten zien, je kan inprincipe alles dragen, of je nou blond, brunette of rood harig bent. Ik heb zelf geen specifieke stijl, natuurlijk heb ik wel mijn voorkeur maar door alles te durven dragen zul je zien dat het vaak ook staat. Wel geloof ik in bepaalde huid types, dat kleuren je flets kan maken dat is zeker waar, maar uiteindelijk weet je van je zelf wel welke kleuren het mooist bij je huid passen. Omdat ik getint ben vind ik voornamelijk rood, zwart, wit en knal roze mooi staan. Maar voor een ander kunnen de kleuren nude bijvoorbeeld weer prachtig staan. Mijn punt is eigenlijk dat het meer om lef gaat dan dat een bepaald kleding stuk wel of niet bij je staat, probeer het maar uit en je zult zien dat je van zelf complimenten zal ontvangen. Goodluck!

Hat Adidas, Jacket H&M, Shirt and Jeans Zara, Bag and Heels H&M, Rings River Island.


1 opmerking:

  1. Your pink satchel is fab!

    Bethany Paige (www.paigeoffashion.blogspot.co.uk) X

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's