woensdag 10 oktober 2012

Printed T-shirts.










Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij, en dat betekend dat ik tijd heb om te bloggen en te kijken wat zo al in de mode is en wat niet. Wat ik al eerder heb beschreven is dat ik niet altijd me de mode mee maar vaak vind ik wel veel dingen mooi wat in de mode komt. Zoals nu de T-shirts met dieren printen of camou, alles vind ik wel mooi. Afgelopen weekend liep ik over de bazaar en liep ik tegen dit shirt aan die ik deze blogpost aan hebt. Ik was er gelijk verliefd op omdat ik de print sowieso mooi vind en ik heb wel wat met Indian-looks, in mijn ogen zijn de veren, franjes en cowboy boots allemaal tijdloos en zie je dan ook sporadisch terug komen in de fashion. Ik heb het shirt gecombineerd met een hoge taille rok om het shirt niet te ruig te laten lijken omdat het namelijk een mannen model is. Maar ik denk dat het op een baggy jeans ook er stoer zal staan, iets om uit te testen.

Jacket H&M, T. Bazaar, Bag H&M, Skirt H&M, Rings River Island, Heels H&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's