donderdag 23 februari 2012

Shoulders up.









Als ik naar mijn werk ga draag ik altijd andere kleren dan als ik vrij ben, die dag had ik zo een korte werkdag dus was er wel ruimte voor een leuke outfit. Het jasje kwam ik toevallig tegen bij Shoeby die sinds kort hier in Almere zit. Ik vond hem zo gaaf, het was de laatste en nog in de sale ook dus die moest ik wel mee nemen. De broek is gemaakt van een bepaald dikke materiaal dat hij perfect te dragen is in de winter. Vans er onder knallen en klaar. Hope u like it!

Jacket Shoeby €29,95
Blouse .. €5,-
Ring Six €4,95
Pants Primark €11,-
Vans Men at Work €59,95
total:€110,85
Bag Topshop.

1 opmerking:

  1. Mooie foto's weer, stylish! :) Ik moet ook echt een keer naar de Primark! 11Eu voor een broek! Wow! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's