woensdag 22 februari 2012

Amsterdam.


Shoes River Island.




    David Beckham for H&M underweare €14,95



Lipstick Mac "Lady Danger" €18,-

Ik probeer op z,n minst een keer per maand een dagje naar Amsterdam te gaan om standaard een paar winkeltjes te bezoeken. Sinds ik Stoffen & Fournituren hebt ontdekt moet ik altijd even een bezoekje brengen om te kijken welke geweldige stoffen ze binnen hebben gekregen. Daarna loop ik ook de Kalverstraat even op en neer ook om inspiratie op te doen en te kijken wat voor nieuwe items er in de winkels liggen. Momenteel vind ik de River Island wel een erg leuke collectie hebben en ook niet zo belachelijk duur. H&M vind ik momenteel tegen vallen, het lijkt net of ze een beetje zijn blijven hangen op de lente collectie van vorig jaar. Maar misschien wordt de zomer collectie wel geweldig, we zullen zien. Om mijn bezoekje aan Amsterdam af te sluiten loop ik ook altijd even langs de 2e handse winkeltjes vlakbij de Waterlooplein. Daar hebben ze altijd te gekke tassen en sieraden al vind ik zelf. Aankomende vrijdag ga ik de Huishoudbeurs bezoeken en daar zal ik zeker meer over vertellen op mijn blog! To be continued...

Top River Island €33,50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's