zaterdag 25 februari 2012

Huishoudbeurs 2012








Afgelopen vrijdag ben ik naar de huishoudbeurs geweest en wat was het druk zeg!. Ondanks de drukte vond ik het erg leuk, je kan merken dat ze druk bezig zijn om een aantal zaken te veranderen. Twee jaar geleden ben ik er ook geweest en het verschil tussen toen en nu is dat er nu veel meer aan Fashion gedaan wordt. Nog niet optimaal naar mijn mening maar wat mij dit jaar opviel is dat er veel meer grotere merken stonden op het gebied van kleding, voorheen was meer de nadruk gelegd op huid en verzorgings producten. Ik heb ook een aantal stands gezien die wel vernieuwend waren, er is nu op de markt dat je nephaar kan dragen als een soor toupet, alleen zit het vast aan een soort draadje die je dan verstopt onder je haar. De stijltang die krullen maakt werdt veel gepromoot en die trok wel mijn aandacht omdat het namelijk geen normale stijltang is maar een die bewegende platen heeft. En waar veel aandacht naar toe ging was de Nailart, een pen met kleuren waar je bij je zelf je nagel kan versieren. Ook heb ik leuke contacten opgedaan en rondgekeken wat leuk is om over te schrijven op mijn blog, het viel mij op dat het echt hartelijke mensen waren die oprecht geïnteresseerd zijn. Het is zeker een aanrader als je gezellig een avondje met de meiden wilt rondslenteren indoore voorzien van allerlei gratis goodies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's