donderdag 18 augustus 2016

Meeki Beauty Lab



Nagelak 

Ondanks ik nooit iets bijzonders doe met mijn nagels, ben ik wel gek op nagelakjes. Ik hou van verschillende kleuren die je outfit helemaal compleet maken. Hou je ook van leuke kleurtjes op je nagels dan is Meeki Beauty Lab iets voor jou!

Meeki Beauty Lab brengt per seizoen 12 kleuren uit verdeeld over 4 styleboxen, geproduceerd in de modestijlen Classic, Modern, Glam en Natural.


Persoonlijke stijl 

Vooraf je bestelling is het mogelijk om een stijlquiz door te lopen en krijg je gepersonaliseerd advies om te kijken welke kleuren het beste bij je past. De kleuren selectie mag je zelf uitkiezen.
De link van de colorquiz vind je hier


Stijlbox

via deze link kun je een stijbox bestellen.

De box bevat:
- Eén vaste 'must have' kleur per stijlbox geselecteerd door Meeki Beauty Lab.
- Keuze uit één van de twee alternatieve bijpassende kleuren per style box.
- Of kies als 2e kleur één van de elf andere kleuren in de seizoen collectie.
- De box is klein en pas makkelijk door de brievenbus.

*de bestelling kan dus geheel naar wens ingevuld worden, maar Meeki Beauty Lab kan altijd een suggestie doen aan de hand van jouw favoriete stijl.

Lancering

Vanaf 21 september zal de shop online gaan met een limited edtion fall colletion. 

Review 

Ik zelf heb de kleuren 'Mellow Rose en Aqua Haze' gekozen omdat ik vind dat deze kleuren mij het meest aanspreken. 

Om eerlijk te zijn verbaasde mij ten eerste dat de nagellak geleverd wordt in een prachtige box met een zeer nette uitstraling. 

Ook is het gebruik van het kwastje erg prettig omdat het een brede kwast bevat.  Het viel mij wel direct op dat de lichtere kleur (Mellow Roze) meerdere lagen nodig heeft voor het gewenste resultaat. De Aqua Haze dekt super goed en de nagellak blijft lang zitten vergeleken met andere nagellak. 



Ben je benieuwd welke kleuren het beste bij jou passen neem dan een kijkje op de site Meeki.com

Instagram: @meekibeautylab

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's