zondag 10 juli 2016

This shit is Banana's


Goedenmorgen!
Nog even genieten van het weekend voor dat het weer voorbij is.
Eindelijk is er weer Sale en ik heb al super veel mooie dingen gezien voor weinig. Helaas kun je niet alles hebben en ben ik eerst op zoek gegaan naar spijkerbroeken., daar kun je er nooit genoeg van hebben als je het mij vraagt.
Ik heb er één kunnen bemachtigen bij de Bershka voor maar €20,- euro. En laat ik nou net een high waist nodig hebben. Ook heb ik dit grappige bananen shirt gescoord voor maar €5,- euro.
Nu is het nog iets te koud voor dit shirt omdat de achterkant een spilt heeft, maar van de zomer komt hij mooi van pas. Voor nu draag ik er een jas overheen en dat is qua temperatuur prima.

Goodmorning!
Just enjoying the weekend before it's over.
Finally the sale has starterd and I saw already some good stuff. But unfortunatelly you can't have everything.
So at first I looked for some new jeans and I foud one at Bershka for only €20,- euro's. And my luck is that the jeans are a high waist, just wat I needed.
I also saw this awesome banana's T-shirt for only €5.- euro's. Now it's a bit cold for this shirt because it have a split on the back. So for now I wear the shirt under a coat and that's fine for this temperature.




Coat Zara// Jeans, top Bershka// Boots River Island// Sunnies & Bag Unknown store// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's