zondag 6 maart 2016

These things


Het weer lijkt nog niet richting de lente te gaan. En soms is het lastig om een goede outfit te dragen die wel warm genoeg is zonder dat je snel er uit ziet als of je net uit bed komt haha!
Omdat ik echt een vesten freak ben draag ik deze vaak onder mijn jas en wanneer dit te warm wordt dan stop ik mijn vest gewoon in mijn tas.
Ook draag ik mijn nieuwe hoed die ik toevallig tegen kwam in een leuk winkelje in Almere Haven. Omdat het de laatste was heb nog twintig euro korting gehad ook!

It doesn't look like the spring is comming soon. And sometimes I think it's difficult what to wear without to look like you are getting out of bed haha!
I'm really a fan of cardigangs, I wear them most of the time under my coats, so when I'ts getting warmer I just put the cardigan in my bag.
I also wear my new had that,  in a nice little shop in Almere Haven. And because it was the last one I got €20,- euros discount!




Coat Primark// Vest Zara// Jeans Zara// Hat Ruby Teusday// Bag Bankok market// Blouse Primark// 

1 opmerking:

Pagina's