woensdag 2 maart 2016

Music is the soul


Ik denk dat iedereen wel op een bepaalde manier is verbonden aan muziek. Ik kan in iedergeval niet zonder en daarom luister ik ook elke dag muziek. Onlangs is mijn oude koptelefoon gesneuveld en heb ik een nieuwe besteld wederom een Sony. Ik gebruik mijn koptelefoon voor mijn telefoon wanneer ik Youtube wil kijken en ik gebruik de koptelefoon voor mijn Ipod tijdens het sporten en reizen. Wat ik 90% luister is R&B/ Soul, en de overige 10% is van alles eigenlijk.

Ik draag mijn vintage levi's jeans  die een beetje baggy valt, gecombineerd simpel met een paar sneakers en mijn oude fluffy jacket.

I think everybody is connected with music. I can't live without it and I listen everyday to music. My old headphone died recently and this is my new one a Sony again. I use my headphone for my phone and Ipod during sports and traveling. I listen to 90% R&B/ Soul and the other 10% all kind of music.

I wear my vintage levi's that have a baggy fit, combined with a simple pair of sneakers and my old fluffy jacket.



 Jeans Levi's// Sneakers Adidas// Fluffy jacket H&M (old)// T-shirt Zara// Headphone Sony// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's