woensdag 30 december 2015

Zara silk top


NL
Het is bijna zo ver. Nog twee dagen zitten we alweer in het nieuwe jaar. Vandaag ben ik druk met de voorbereidingen van mijn NYE post die echt gruwelijk zal zijn. Ik ga namelijk naar een feestje waarbij je verkleed moet zijn als je idool. Aangezien ik veel idolen heb, heb ik gekozen om verkleed te gaan als iemand die ik als kind al bewonder.

Betreft mijn outfit, heb ik gekozen om mijn nieuwe top van de Zara te combineren met casual. De top was al in de sale voor de sale begon en koste maar €10,- euro. Mijn knie laarzen draag ik de laaste tijd ook veel. Ik heb lang gewacht naar de perfecte laarzen omdat ik niet een wilde met een grove hak, of een die een uitloop heeft aan de boven kant.

Eng
It's almost time. Over two days it's 2016. Today I'll be busy with some preps for my NYE post. I'm going to a party and must be dressed up as your idol. I have a lot idols but I choose one witch I admire as a child. So it's going to be awesome!

About my outfit, I wear my new top from Zara. I bought the top in the sale befor the official sale started and it cost only €10,- euro. I wear my overknee boots a lot lately because I think I found the perfect one. I searched a long time for these boots, because I didn's want to have a high heel or that the boots are wide on your leg.





Jeans Zara// Bag Zara// Top Zara// Boots Zara// Blazer Primark// 

1 opmerking:

Pagina's