donderdag 19 november 2015

Brand new


NL
Na een paar drukke dagen is er weer een nieuw outfitpost online. Momenteel ben druk bezig met een nieuwe tattoo en tussen de bedrijven door shooten, helaas gaat dit niet zo makkelijk vanwege het weer.
Vandaag laat ik één van mijn favotieten outfits zien. De schoenen die ik draag heb ik gekocht in Portugal. Ze waren best prijzig maar zitten erg lekker en zijn super leuk te combineren.

Eng
After a few busy day's there is finally a new outfitpost online. Right now I'm working on a new tattoo and trying to shoot some outfits but the weather won't let me.
Today I show you one of my favorite outfit's. The shoes are new and bought them in Portugal. The price was a bit high but they have a perfect fit and fun to combine.





Shoes shop in Portugal//Tregging Zara// Scarf Pieces// Jacket 2nd hand// T-shirt H&M//

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's