maandag 23 november 2015

Cheapass zonnebrillen


NL
Goedenmorgen!
Vandaag laat ik mijn nieuwste bril zien van Cheapass zonnebrillen. Cheapass zonnebrillen is een superleuke webwinkel die meer dan 150 zonnebrillen in het assortiment heeft. De naam zegt het eigenlijk al want de brillen zijn niet duurder dan €8,- euro en er is voldoende keuze. Ik ben iemand die het hele jaar door zonnebrillen draagt en het liefst wat meer variatie in wil. Nu ik Cheapass zonnebrillen hebt ontdekt kan ik bij elk outfit een andere bril dragen.

Je hebt keuze uit pilotenbrillen, wayfarer zonnebrillen, clubmaster zonnebrillen, brillen met spiegel glazen, ronde glazen en nerd brillen.
Ik zou zeggen neem snel een kijkje op de site --> Cheapass zonnebrillen 

Eng
Goodmorning!
Today I show my newest sunnies from Cheapass zonnebrillen. Cheapass Zonnebrillen is a webshop that have over 150 different sunglasses for sale. And you can hear it on the name that the sunglasses are not expensive at all. They cost only €8,- euro en there are so many. I'm a type of person who love to wear sunglasses the whole year and if it's possible with some variation. But now that I discoverd Cheapass zonnebrillen I can find the perfect sunglasses by my outfits.

You can choose witch type you want, they have pilot glasses, wayfarer glasses, clubmaster glasses, round glasses, and nerd glasses.
Come take a look on the site --> Cheapass zonnebrillen







Sequin top 2nd hand// Jeans Asos// Wedges H&M// Shades here

2 opmerkingen:

  1. Super handig! Dan kun je eindeloos variƫren met een zonnebril als accessoire.
    Leuke outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gekke look! Super,, mooie zonnebril en je haar vind ik ook prachtig mooi vol en de kleur ook. Love your style

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's