vrijdag 9 oktober 2015

Numbers





Chicago bulls top Forever21// Trouser Zara// Boots Isabel Marant// Jacket Primark// Bag Zara

NL
Goedenmorgen!
Aangezien het steeds kouder wordt, kan ik eindelijk ook weer mijn Isabel Marant boots aan. Ik kan altijd erg naar de winter uitkijken omdat je dan heerlijk dik kan aankleden en ook omdat het de gezelligste tijd van jaar is. Wanneer jullie deze post lezen zit ik in Portugal en daar zal ik uiteraard ook foto's maken van mijn outfits!
So tay tuned!

Eng
Goodmorning!
It's getting colder so I can finally wear my Isabel Marant booties again. I really love the fall/ winter beceause you can wear tthick clothes and it's the cosiest time off the year. When you read this post I'll be in Portugal but I'll keep you posted about my outfit's and stuff.
So stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's