zaterdag 2 mei 2015

Outfit/ Muffin head.


NL: Goedenmorgen! 
Eindelijk weekend jeejj! Ik denk dat ik vooral niks ga doen dit weekend haha! 
Nee, ik ga wat outfits shooten en heel veel drama films kijken. Helaas heb ik een blesure opgelopen aan mijn heup waardoor ik fysiek niet veel kan doen. Dus sporten of andere intensieve dingen moet ik even laten voor wat het is en mijn rust pakken. Maar verplicht rusten is ook geen straf en daar zal ik uitgebreid gebruik van maken. 

Op deze post draag ik een beetje van alles door elkaar. Ik was een beetje mijn 2e handse broek aan uit proberen qua schoenen en combinatie, Nu ik de foto's zo terug bekijk vind ik hem toch iets te lang voor de cut out boots. Ook draag ik mijn nieuwe jas die ik in een soort onbekende winkeltje heb gekocht in Almere. Deze jassen waren vorig jaar een hype en nu in de uitverkoop "lucky me". Ik heb al zo een jas in de kleur cognac en nu heb ik de taupe erbij. 

En: Goodmorning! 
Finally weekend jeejjj! Ik think that I have a lazy weekend this weekend haha! 
No, beside some shooting I think I'm going to watch a lot of drama movies. I have blesure in my hip so it's for me unposible to do antything physical right now. The doctor said that I have to rest to that's what I'm going to do right now.

On this post I wear a mixed style to try it out. I see on the pictures that my trouser is a bit to long for the cut out boots. I also wear my new coat from a unknown store in my home town. These coats where a hype last year and now they are in the sale!! Yeah "lucky me". 
I have this coat in the color cognac and taupe.












- Coat Unknown
- Hat Primark 
- T-shirt Zara 
- Trouser Episode 
- Cut out boots Jessica Buurman 
- Bag Primark

1 opmerking:

Pagina's