maandag 4 mei 2015

4 mei 2015


NL: Goedenmorgen! 
Vandaag is het een speciale dag. 4 mei dodenherdenking. 
Misschien niet voor iedereen maar voor veteranen (zoals ik) worden we op deze dag geconfronteerd dat we eigenlijk te weinig stil staan bij alle slachtoffers die hebben geleden tijdens welk oorlog dan ook. Maar aan de andere kant ben ik heel blij en trots dat ons kleine land deze dagen met eer herdenken. 
Tijdens mijn missies zijn er ook te veel mensen onnodig om gekomen en helaas bleef het er niet bij, soldaat of local. 
Om die reden wilde ik dit vandaag met jullie delen. Eén dag in het jaar herdenken is simpelweg gewoon te weinig. 

EN: Goodmorning! 
Today is a special day. The 4th of may is a memorial day for a the war victims. And this day is special because all the veterans (like me) are faced with the fact that one day memorial is not enough for any war that is going on. But on the other side I'm proud that our small country onor this day in style. 
During my tours we lost unnecessary soldiers and locals and it still is. 
That's why I wanted to share my piont of few with you today. We must not forget them. 



2 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk! Mijn vriend heeft ook de oorlog meegemaakt en dat draagt hij zijn hele leven met zich mee :(

    Liefs,
    Kiki /chicksaboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk kan hij het op een dag een plekje vergeten.. Helaas is het hem overkomen :(
      Maar gelukkig hebben jullie een wondertje in het verschiet om naar uit te kijken :D

      Liefs Michelle

      Verwijderen

Pagina's