dinsdag 5 mei 2015

Outfit/ Soft tones.


NL: Wat een weer wat het gister. Dat gaf mij gelijk een gelegenheid om een outfit shoot te doen. De broek die ik aan heb is van H&M. Deze heb ik afgelopen week gekocht omdat ik het patroon erg gaaf vind. Uiteraard was de broek te lang en heb ik de pijpen afgeknipt op mijn lengte. Niet meer moeilijk doen met netjes inkorten achter de naaimachine. Ook draag ik mijn nieuwe tas die ik toevallig tegen kwam in een klein boetiekje. Ik wilde al heel lang een "Stella Mccartny" tas maar die zijn gewoon onbetaalbaar. En aangezien ik totaal geen moeite heb met replica's ben ik heeeeel blij met deze.

EN: The weather was really great in the Netherlands so I made some outfit pictures yesterday. The jeans that I'm wearing is from H&M. I really like the print. Unfortunatelly the jeans was to long for me so I cut the ends with my scissor. I also present my new bag from a little shop in my home town. I always wanted a "Stella Mccartny" bag, but they are way to expensive. And I have no problems with imitation stuff. So I'm happy as a kid with my replica bag.







- Knit H&M 
- Jacket Bazaar 
-  Bag Unknown store Almere 
- Boots River Island 
- Jeans H&M 

1 opmerking:

Pagina's