zondag 12 april 2015

Outfit/ The 10th of April.


NL: Hello sweets!
Sorry voor de late update. Ik ben twee dagen geleden terug gekomen uit Finland en eergister was mijn B-day. Dus veel tijd om te bloggen had ik niet. Maar omdat 10 april mijn favoriete dag is omdat het bijna altijd mooi weer is en omdat ik dan jarig ben, kon ik wel een leuke post shooten. Ik heb dit jaar alles met zwart/ witte slingers en ballonnen versierd. En daar moet natuurlijk ook een zwart outfit bij. Ik heb twee outfits geshoot omdat ik het zo leuk vind om een weer eens met ballonnen te shooten haha!
Omdat de flare's zo hot zijn wilde ik die ook aan op mijn verjaardag. Ik draag mijn nieuwste peplum top van de H&M en mijn oude maar heerlijke leren jas van Zara. De diadeem heb ik ooit gekocht bij Monki en draag ik alleen wanneer ik een feestje heb of iets speciaals.
Ik heb een heerlijke dag gehad met een geslaagd feestje.

EN: Hello sweets!
Sorry for the late update. Two days ago I arrived in Holland from my vacation from Finland and the 10th was my B-day. So I don't had mutch time to update my blog. But I had some time so make a special B-day post and the weather was so good. I wear an all black outfit and bought black and white baloons for two outfitpost.
Because the flare is so hot at the moment I wanted to wear them again. I wear also my new peplum top from H&M and my old but good biker jacket from Zara. Last year I bought my diadem at Monki and I only wear it on special occasions.
I had such a great B-day with a fine party.








- Jacket Zara 
- Flare jeans Forever21 (here)
- Boots River Island 
- Diadem Monki 
- Peplum top H&M 

1 opmerking:

Pagina's