donderdag 12 februari 2015

Outfit/ Wang & Layering.


NL: Goedenmorgen!
Deze week ben ik aardig druk met de voorbereidingen betreft de wintersport. Alles moet natuurlijk op orde en de koffers worden ingepakt. Maar ook ben ik erg druk geweest met het shooten van outfits zodat het posten tijdens de vakantie door kan gaan.
Op deze post draag mijn Wang trui die echt super lekker zit. Ik heb de trui gecombineerd met mijn überlange blouse van de Primark.
De (nep) leren broek draag ik eigenlijk niet zo vaak omdat ik hem toch wel aan de lange kant vind zoals je kan zien op de foto's. Misschien dat ik hem inneem en anders op de hoop voor de verkoop. Ik weer rennen want ik moet nog even wat boodschappen doen en werken.
Liefs -x-

EN: Goodmorning!
I've been running this week before my trip to Austria. Everything has to be clean en packing to do. But I also try to shoot everyday a outfit so that I'm be able to post when I'm on holiday.
On this post I wear my comfy Wang jumper, it has such a good fit. I combine the jumper with a long blouse from Primark.
The trouser on this post is a bit to long for me, so that's why I don't wear it so often. So I have to take it in or I'm going to sell it.
Well I have to go for some grocery's and work.
Love -x-






- Jumper Alexander Wang X H&M 
- Blouse Primark 
- Trouser H&M 
- Shoes Primark 
- Coat H&M 
- Shades Forver21 

3 opmerkingen:

Pagina's