zaterdag 7 februari 2015

Outfit/ A Coat to keep me warm.



NL: De afgelopen dagen zijn behoorlijk koud geweest en nog steeds bevries ik als ik buiten loop. Maar ik ben zeker niet ondankbaar omdat dit weer op zich wel lekker is, en al helemaal beter dan regen. Dus heb ik de afgelopen week mijn dikste jassen uit de kast gehaald zodat ik in ieder geval lekker warm blijf. Helaas is het toch iets te koud om mijn Converse te dragen maar ik vind ze nog steeds zo leuk en lekker zitten dat ik er geen afstand van kan doen haha!
Ik ga even onder de douche springen, daarna shooten en op naar het werk.
Fijn weekend iedereen!

EN: The last few days where really cold, and it still is. But I ike this weaher in a way because it's better dan rain. So I packed my thickest coats out of the closet to keep me warm. Unfortunately it's to cold to wear Converse but I really like to wear them and I can't resist them haha!
So I'm going to hit the shower and make some pictures and then I'm off to work.
So have a nice weekend!






- Coat H&M trend  (old) 
- Top Zara 
- Bag Pieces
- Sneakers Converse 

3 opmerkingen:

  1. Wat is deze outfit mooi zeg! Je broek is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave outfit. Vooral de combi van je zachte jas met de fringes bag. Love it!

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loooove your outfit! You look so comfy and warm!

    Jana
    Life of Jana

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's