donderdag 5 februari 2015

Outfit/ Beanie & Poncho.


NL: Iets later dan gepland maar eindelijk staat er weer een nieuwe blogpost online. De afgelopen twee dagen was ik heerlijk vrij en ben ik heerlijk thuis gebleven en wat gerommeld. Ik kan echt genieten van zulke dagen, beetje series kijken en rommelen. Aangezien het weer ook erg koud is shooten een kleine opgave geworden omdat je gewoon bevriest.
Maar op deze post laat ik een simpel outfit zien die heerlijk is voor winterse dagen. Wat ik erg leuk vind is de wollen sokken in je sneaker trend. Dus bij deze draag ik die nu ook en dat is zeker geen overbodige luxe met dit weer. De beanie die eigenlijk te groot is heb ik vorig jaar gekocht bij de H&M voor €5,-.
Ik hoop dat jullie mijn outfit leuk vinden! -x-

EN: A bit to late but finally a new blogpost. I had two days off and the only thing I did was to stay at home. I really like to stay at home and watch some series and movies. The weather is so cold at the moment that your hands freeze off during the shoot.
On this post I show you a basic outfit that is perfect for the cold days. What I really like to wear is the woolen socks in your sneakers hype. So that's what I wear lately and it's really warm to. The oversized beanie is from H&M last year season and I bought the beanie for only €5,-.
Well I hope you like my outfit -x-







- Beanie H&M
- Poncho Zara
- Sneakers Nike
- Jeans Zara
- Top Mango

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lichte frisse foto's! Je grote beanie is awesome, staat heel mooi bij je!

    Liefs, Valerie
    www.feathersandcrosses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's