maandag 22 december 2014

Outfit/ X-MAS look.




 Dress/ Shoes/ Headband Primark, Jacket Bazaar, Sjawl H&M

NL: Vandaag laat ik mijn kerstoutfit zien van afgelopen zaterdag. Het op zich wel een simpele outfit maar is wel een bewuste keuze.We vierde namelijk kerst bij mijn familie en wij vieren het een beetje op een chille manier. Lekker op de bank met z,n allen met heerlijke hapjes en drankjes. En om dan een dure chique outfit te dragen vind ik niet fijn. Dus heb ik gekozen voor een heerlijke wollen jurk in combinatie met mijn nieuwe schoenen van de Primark. Het idee van de hoofdband komt bij Carmen van My Daily Fashion Dosis vandaan. Ik had namelijk mijn haar in de krul gebracht en ik miste nog iets aan mijn kapsel tot dat dit idee bij Carmen zag. Het is sowieso de moeite waard om een kijkje te nemen op haar blog want ze is echt een plaatje!

EN: Today I show you my first X-Mas look that I wear last saturday. Altough it's a simple outfit it's very comfy to celebrate X-Mas. My family celebrate the holidays very chill on the bench with some food and drinks. So it's not working for me to look to fancy for this evening and that's why I choose to wear my woolen dress and new shoes from the Primark. I saw the head band on Carmen from My Daily Fashion Dosis. I made these curls for one day and I missed something, this head band is perfect for my X-mas look.
 I recommend to take a look at the blog of Carmen she is really stunning! 

2 opmerkingen:

Pagina's