woensdag 17 december 2014

Outfit/ Cute ballerina's.







Knit Waterlooplein, Jeans Zara, Bag River Island, Shoes unknown

Ph Wendy from Fabulousstyle

NL: Goedenmorgen!
Vandaag ben ik extra vroeg opgestaan zodat ik nog even wat foto's kan maken voor dat ik moet werken. Helaas en vanwege het weer en de drukte kon ik niet bloggen. Deze post is van alweer een tijdje terug. Wendy en ik hadden afgesproken in Almere omdat zij aan het filmen was voor een promo filmpje. Dus hebben we natuurlijk misbruik gemaakt van de situatie om samen even te shooten. En de dag afgesloten met een heerlijk etentje.
 Eigenlijk is het nu al veelste koud voor ballerina's maar omdat ik ze zo leuk vind wilde ik ze toch even laten zien.

EN: Goodmorning!
I've wake up early so I can make some pictures before I go to work. It was almost imposible to make pictures because of the shitty weather. This post is from two months ago. Wendy and I meet in the city because she was making a promo movie for her blog. So after that we shoot some pictures together and we had a great time.
Excually it's to cold for these shoes but because I love them so much I wanted to show you on my blog. They are really comfy and cute. 

1 opmerking:

  1. Geweldige schoentjes inderdaad en gaaf ook met die jeans en de fijne cozy trui erbij! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's