woensdag 17 september 2014

Outfit/ Sweatpants & Heels.




 Sweatpants Primark, Scarf Zara, Jacket Bazaar, Bag Vero Moda, Top Primark

NL: Goedemorgen!
Na een paar dagen ziek te zijn geweest kan ik eindelijk weer verder met bloggen. Afgelopen week stond mijn hoofd er niet naar en heb ik er voor gekozen om eens goed mijn rust te pakken. Gelukkig gaat het al stukken beter en kan ik eindelijk nog van de na zomer genieten.
Op deze post draag ik eigenlijk alles een beetje door elkaar. In de avond hadden we een BBQ en wist ik dat het wat kouder kan worden. Dus heb ik gekozen voor een chille outfit met laagjes.

NL: Goodmorning!
After being sick I finally be able to blogging again. I dind't feel like to do anything last week so the only thing I did was sleeping. But today I feel a lot better and I finanlly can enjoy the after summer.
On this post I wear a mixed outfit. Last week we had a BBQ and I knew it would be cold in the evening. So I choose for a chill outfit with some layers. 

1 opmerking:

Pagina's