zondag 1 september 2013

Recap August.







It's september the first and that means a new outfit recap of the last month. I post normaly once in a while a outfit recap, but I think I,m going to post every month. The reason is that you have a better summary over every month.

I think august was a really good month because of the weather, so I was able to wear skirts and shorts jeejj! Next month is vacation time for me and then it's my turn to show some outfit pictures on holiday haha! Wel I hope you like august and stay around for a new month with new outfitpictures! love Michelle 

4 opmerkingen:

  1. Hee meid,

    Wat heb je gave outfits! Mag ik af en toe een outfit van je pakken voor op mijn Facebook te zetten als inspiratie foto?

    En ja, ik woon voor een half jaar in Bosnië. In Sarajevo. Wat heb jij in Bugojno gedaan? Toevallig heb ik laatst op zee twee mensen van daar ontmoet. Is echt totaal anders dan Sarajevo, haha.

    En mijn rok is van de H&M :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Girl, ja zeker mag dat leuk juist!

      Ik zat in dienst en ben daar voor een half jaar uitgezonden en ik ben helemaal weg van Bosnie en Croatie, omdat de mensen daar erg vriendelijk zijn en het land is prachtig! Wel gaaf dat je daar woont, ik ben ook vaak in Sarajevo geweest heel indrukwekkend.

      Oh wat vet nooit gezien bij de H&M :)

      Liefs Michelle -x-

      Verwijderen
  2. Oh oké! Hoe was het daar? En ik ben er ook echt helemaal weg van. Mijn vriend komt hier vandaan, dus kom er nu al zes of zeven jaar. Over paar dagen gaan we ook lekker naar Kroatië! Even genieten van de zee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja vond het best wel een gave uitzending en gezien maar ook van het land zelf omdat ik chauffeur was. Ik zou er ooit nog wel een keer terug willen gaan. Ga je ook wel eens buiten Sarajevo? Ik ben wel benieuwd :D

    Ja echt lekker is het daar ik ben in Split geweest ook super mooi en lekker eten haha! Veel plezier alvast en ik ben best wel stiekem jaloers ;)

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's