maandag 17 december 2012

Instaweek.




Ik loop een klein beetje achter, maar toch vind het wel leuk om deze instaweek te posten, omdat in vorige week zo veel sneeuw was gevallen. En dat is natuurlijk bijzonder in Nederland, het is helaas niet normaal voor ons, dus wat er valt daar moeten we ook van genieten. En ik moet zeggen dat het zeker mooie plaatjes oplevert en veel gezelligheid. Ondanks dat er tussen de -10 en -15 is gemeten viel de kou best wel mee, helaas is de sneeuw niet blijven liggen en kijken we weer tegen mot regen aan. Toch was het het een drukke week met Sinterklaas viering, en op kerstbomen jacht. Op mijn werk is het inmiddels veranderd in een kerst paradijs en moet er ook nog steeds naar school gegaan worden. De week en volgende week zal het niet minder druk op worden maar ik verheug me nu al op de kerstviering, gezellig bij elkaar en heerlijk eten! Alvast fijne feestdagen! -x-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's