zaterdag 27 oktober 2012

Sequins from Episode.



Als ik kleding zie met pailletten er op dan denk ik gelijk aan glitter en glamour, dat hoeft het natuurlijk helemaal niet te zijn maar opvallen dat doet het zeker. De laatste tijd doen de oldskool tops van de jaren '80 het weer heel goed en zijn ook super leuk te combineren met een item van nu zoals een rok of een leren broek. Ik denk omdat dit weer een beetje out of the box is het nog niet zo veel op straat gezien wordt maar als je een beetje speelt met je eigen garderobe dan kom je er al snel achter dat juist leuk te combineren is. Deze top komt van mijn favoriete winkel van heel Amsterdam, als het aan mij lag zou ik deze hele winkel opkopen, maar iedere keer een klein dingetje is ook leuk. Maar zeker een aanrader om eens te gaan kijken!

Sequin Top Episode.
http://www.episode.eu/splash.jsp






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3487335/?claim=3qfcpedk5k8">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's