vrijdag 26 oktober 2012

Fan of Vans.






Na een dag hard werken had nog even tijd om er op uit te gaan om foto´s te maken, ik vind comfortabele kleren erg prettig om in te werken en vooral sneakers zijn bij mij een groot begrip. Sneaker zijn tegenwoordig zo veelzijdig en leuk te combineren dat ze niet meer weg te denken zijn uit je garderobe. Nu heb ik gekozen voor een wat oudere sneaker de "Vans" ondertussen heb ik al drie paar en ik verslijt ze bij het leven. Waarom ik de Vans zo geweldig vind is omdat de zool dikker is dan bijvoorbeeld bij Al-Stars, ze zijn van stof dus ook ideaal voor in de zomer, en Vans hebben ook iets stoers over zich heen. Absoluut een Must have voor iedereen die van sneakers houdt!

Jacket Shoeby, Sweater Bazaar, Trouser H&M, Bag 2nd Hand, Shoes Vans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's