maandag 25 juni 2012

Let the summer begin!


Zo het eerste feestje zit er al weer op. De locatie was behoorlijk groot en met alle gemakken voorzien. Niet zo gek als ze 60.000 man kwijt moeten. Omdat ik het weer niet vertrouwde heb ik een combi outfit mee genomen, en ben ik in mijn hippe regenjas van de Primark het terrein op gekomen. Gelukkig had ik die niet nodig en droeg ik onder de jas een heren blouse van de sting met daar onder een top en een legging. Maar toen het eenmaal warmer begon te worden heb ik mijn blouse ingeruild voor een pailletten jasje. We hebben echt geluk gehad met het weer want er is geen druppel regen gevallen die dag en het was een top feest! Maar ik denk dat ik toch regenlaarzen ga aanschaffen want er komen nog meer feestjes aan. 


So the first party is already on there. The location was quite large and fully equipped . Not as crazy as they have lost 60,000 men. Because I did not trust the weather, I have taken a combined outfit, and I am in my hip from the Primark raincoat came on the field. Luckily I had not needed and I wore a men's shirt under the jacket of the sting with it under a top and leggings. But once it started to get warmer, I exchanged my blouse for a sequin jacket. We've been really lucky with the weather because there is no drop of rain that day and it was a top party! But I think I go buy boots because there are more parties on. 


Coat Primark
Legging Zara
Boots Shoe outlet

Blouse The Sting
Legging Zara
Boots Shoe outlet

Blazer Wonder Woman
Top Vero Moda
Belt Wonder Woman
Legging Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's