vrijdag 16 maart 2012

SWYF.





Als dank heb ik een leuke goodiebag gekregen.
Afgelopen woensdag ben ik uitgenodigd bij Shop With Your Friend in Utrecht om als test panel daar hun nieuw concept te testen. SWYF heeft een eigen website die ze nu aan het veranderen zijn en hun doel is om het zo makkelijk en leuk mogelijk te maken voor de volgers, maar dan willen ze graag feedback van mensen die zich graag bevinden in de internet wereld op het gebied van lookbooks en internet shoppen. Ik vond het erg leuk om hier aan deel te nemen omdat ik namelijk al A-technisch ben en het mij wellicht wat meer moeite kost om bepaalde dingen te vinden op een site. Wat mij opviel is dat hun uitgangspunt ook echt klantgericht is, bij sommige sites zie je dat niet zo en dan is het ook niet geheel overzichterlijk. Ze vroeg bijvoorbeeld dat als je een lookbook creërd of het leuk zou zijn als je dat koppelt met punten en rangen, persoonlijk ben ik hier geen fan van omdat het naar mijn mening de nieuwe bezoekers en de bezoekers met een andere kledingsmaak (of minder populair) het weerhoudt om hier aan deel te nemen, het zou juist leuker zijn als je hier met elkaar over gaat praten en brainstormen. Maar wat ik ook heb mee gegeven is dat ik de site van SWYF een combinatie vind van Lookbook.nu. Polivore, Fasiolista en Fashion scene in één, en dat vind ik onweis leuk! Verder mocht ik ook mij mening geven over lay-out, vragen beantwoorden en testen doen of ik alles onder bepaalde knoppen kon vinden. Ik zou iedereen deze site aanraden omdat zij heel slim een mooie combinatie hebben gemaakt waar je tevens ook door gelinkt wordt naar de sites waar de kleding verkopen. Dus maak jij een outfit op hun site via de tab lookbook en je klikt gave schoenen aan van de Topshop dan kan je via SWYF door gelinkt worden naar de site van Topshop om de schoenen te bestellen. De nieuwe versie is nog niet gelanceerd maar hier heb je alvast de link van hun site.
http://www.shopwithyourfriends.com/shopping/nl-women/

Op de terug weg ben nog even wezen neuzen bij wat leuke winkeltjes in hoog catharijne om deze leuke dag af te sluiten. Tevens heb ik Utrecht op mijn lijstje geschreven om daar eens te gaan shoppen is al weer veel ste lang geleden.

Broek H&M €9,95
Army Jack Kringloop
Scarf Hema €17,95
Bag River Island €45,-
Shoes, Shoe Discount

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's