zaterdag 26 maart 2016

A cold spring


Eindelijk is het officieel lente in ons landje en dat je kun je goed merken. Afgelopen week ben ik veel in Amsterdam geweest en je ziet dat iedereen toch graag buiten zit ondanks dat het nog wat fris is.
Ik merk dat ik zelf ook wel toe ben aan de lente/ zomer. Ik draag graag sandalen en slippers, gecombineerd met een simpel outfit. Maar helaas moet dat nog even op zich wachten. Voor nu draag ik weer een zwart outfit. Niet heel spannend maar een van de fijnste outfits die ik heb!

Finally spring in our tiny country. Last I've been a lot in Amsterdam and you can notice that everbody want's to sit outside despite the cold. I think I wanted spring/ summer also. I love to wear sandals combined with a simple outfit. But unfortunately it have to wait. For now I wear an all black outfit again, not special but for me one of the best outfit's that I have.




Jeans H&M// Sneakers Adidas// T-shirt Adidas// Purse Zara// Jacket Bazaar// 

1 opmerking:

  1. Hi
    Mooie outfit, lekker stoer gestyled.
    Zelf heb ik ook veel zin in de lente/zomer, andere kleding, luchtig en mooie slippertjes.

    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's