dinsdag 23 februari 2016

I luv this shit!


GM sweeties!
Vandaag draag ik echt een maga chill outfit. Sowieso zijn mijn Vans momenteel mijn meest gedragen sneakers en ik zit er over na te denken om deze in het leer te halen.
Ik denk dat er weinig aan fout kan gaan wanneer je een simpele jeans, sneakers en een leer jasje draagt.
Momenteel heb ik gelukkig iets meer tijd om foto's te maken, dat is een beetje per week afhankelijk maar voor nu heb ik een aardige buffer opgebouwt dus ik zou zeggen blijf gewoon lekker kijken.

GM sweeties!
Today I wear my most comfy outfit. The Vans that I'm wearing are currently my favorite sneakers to wear and I'm thinking to buy the leather version.
Lucky now I have more time to make outfit pictures but I depends how busy I am.





Sneakers Vans// Jeans River Island// T-shirt H&M// Jacket 2nd hand// Hat TOPSHOP// 

2 opmerkingen:

  1. Ik houd ervan! Dit model vans is 1 van m'n lievelingsschoenen, ik ben dol op jeans, deze hoed is geweldig en het jasje is zo gaaf. Ja, dit is geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah super lief, dank je wel Mariska!
    Liefs Michelle X

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's