zondag 25 oktober 2015

Bad Girl





Jeans Zara// Boots Isabel Marant pour H&M// Jacket Bazaar// Bag Moschino// Scarf New Look//

NL
Goedenmorgen!
Vandaag ben ik al vroeg uit de veren want ik sta op de Ijhallen in Amsterdam. Ik sta regelmatig met een kraampje spulletjes te verkopen. Dus mocht je vandaag niks te doen hebben, kom gezellig langs,
Afgelopen week had ik zin om weer eens wit te dragen, en daarbij vind ik de combinatie met mijn Isa's erg mooi. Helaas ga ik binnenkort wel afscheid van ze nemen want ik vind ze niet zo bij mijn style passen.
Maar niet getreurd binnenkort komt een speciaal pakketje binnen waar ik heel blij mee ben! Dus blijf vooral hangen.

Eng
Goodmorning!
Today the day starts early because I standig on a second hand market in Amsterdam.
Last week I wanted to wear white for a change and I think my Isa's looks perfect under white. Altough the boots are very pretty I'm going to sell it, I think they don't fit my style and I can make someone else happy.
But no tears for me because there will be a dilevery for me witch gonna makes me happy! So stay tuned. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's