donderdag 24 september 2015

Lace Trouser





Slippers Nike Benassi// Lace Trousers H&M Trend// T-shirt Forver21// Bag Michael Kors// Hat Bali Market

NL
Vandaag laat ik de eerste post zien gemaakt in Bali. Afgelopen twee weken heb ik een heerlijk vakantie gehad omringd door mooie en lieve mensen. Dit is de tweede keer dat ik terug keer naar mijn vaderland en ik moet zeggen, als ik makkelijk kon emigreren dan had ik dat gedaan. Ik ben in totaal vijf keer naar Aziƫ gweest en Indonesiƫ steelt keer op keer mijn hart.

Eng
Today I show you my first post from Bali. I've been there for twe weeks with only lovely and caring people around me. This is my second time in my homeland and I must say if I could live there I would. It's my fifth time in Asia but Indonesia stoled my heart everytime. 

4 opmerkingen:

Pagina's