vrijdag 6 maart 2015

Outfit/ Upcomming spring.


NL: Afgelopen week heb ik niks kunnen posten. Dit komt omdat ik druk aan het klussen ben in huis. Vanaf volgende week heb ik weer genoeg tijd om leuke outfits te shooten. Mijn outfit die ik nu post is een heerlijk outfit voor de lente. De opvallende kimono van H&M trend ben ik nog steeds niet zat alleen draag ik hem niet vaak. Omdat hij zo opvallend is vind ik de kimono het leukst gecombineerd met een basic outfit.

EN: I didn't post much last week because I'm doing some home improvement at home. But next week I can shoot some outfitpost because I have more time. The outfit that I wear now on this post is prefect to wear in the spring. I still love this kimono from H&M trend and I'm still not bored. I like the kimono when I combine this outfit wiht a basic outfit.






- kimono H&M trend
- Jeans Zara
- Shoes H&M
- T- Shirt Primark
 

1 opmerking:

  1. dit vind ik echt heel gaaf gecombineerd! had het zelf zo nooit bedacht. maar super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's