zaterdag 14 februari 2015

MBFWA 2015


NL: Net als vele andere waren wij te gast bij MBFWA afgelopen maand. Ik mocht op uitnodiging van I love Fashionbloggers  de show van Spijkers & Spijkers bij wonen (wat ik al heel graag wilde). Ik heb mijn beste vriendin mee genomen om haar de fashion industrie te laten proeven.
Ik vond de show van Spijkers & Spijkers geweldig, vooral de eerste gedeelte waarin ze de insecten patroon in de stof had verweven. Omdat we al de hele dag hadden rondgeslenterd in Amsterdam zijn we na de show terug naar huis gegaan. Ik had zo een pijn in mijn voeten en we hadden zwaar de behoeften aan KFC haha!
Ik vond het wederom een super evenement ik hoop volgend jaar weer van de partij te kunnen zijn. Mijn outfit was niet echt spectaculair en dat komt omdat ik heb gekozen voor comfort. Zo vaak zijn we niet in Amsterdam en als we er zijn proberen we toch een soort shoot/ shop dag van te maken en dat gaat niet met pumps en exclusieve kleding. Ik draag mijn nieuwe broek en vest van de Zara en mijn nieuwste aanwint de oversized faux fur.





- Vest Zara 
- Blouse Primark 
- Boots Isabel Marant
- Bag Zara 
- Jeans Zara 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's