zondag 4 januari 2015

Recap 2014



 NL: Als ik terug kijk op 2014 dan moet ik zeggen dat ik vind dat de tijd voorbij is gevlogen. Op blog gebied heb ik ontzettend leuk jaar achter de rug. Tijdens mijn vakantie in Thailand heb ik Wendy van Faboulus Style ontmoet. Onze ontmoeting vond ik zo geslaagd dat we naderhand vaker met elkaar afspraken voor te shooten. Ook heeft Wendy mij mee genomen naar mijn eerste Fashion Week Amsterdam wat ik echt leuk vond om een keer te hebben mee gemaakt. Deze ontmoetingen vind ik zeker een hoogte punt van het afgelopen jaar.











NL: Over het algemeen is mijn style niet veel veranderd afgelopen jaar. Echter merk ik dat ik wel steeds minder kleur draag. En wanneer ik er voor kiest om wel kleur te dragen zijn het voornamelijk pastel en of bruinen tinten. Ik vind zwart/ wit toch wel heel mooi en super leuk te combineren, en ik denk dat ik de komende tijd hier niet veel van af zal wijken.




NL: Ongeveer rond mijn verjaardag in April heb ik mijn derde tatoo laten zetten. Een stel vleermuizen. Het is niet zo zeer dat ik vleermuis fan ben, maar interessante dieren zijn ze zeker. Ik wilde heel graag een tatoo die niet zo populair is zoals de zwaluw en op een plek die je ook niet vaak ziet. De tatoo deed behoorlijk pijn en ik heb dan ook echt een uur met kiezen op elkaar gezeten. Volgende maand komt er weer een nieuwe tatoo op mijn onder arm(en) en wat dat zal worden hou ik nog even geheim. 

Toevallig heb ik morgen weer een date met Valerie van Feathers & Crosses. Ik heb Valerie vorig jaar ontmoet en ook zij is echt een toffe meid. We hebben een super goede klik dat we zelf vergaten waarvoor we hadden afgesproken haha! Ik vind misschien het leukste van bloggen dat je andere bloggers ontmoet en daar ja passie mee kan delen. 

En kan ik met trots vertellen dat ik de trotse eigenaar ben van de Isabel Marant Nowles boots. Ik wilde ze al zoooo lang hebben maar helaas hield de prijzen mij toch tegen. Maar toch heb ik de knoop door gehakt en zal ik er binnenkort een aparte post over maken. 








NL: Wat ook afgelopen jaar een hoogte punt was, is het behalen van mijn diploma. Eindelijk na vier jaar ben ik er af en wat een tijd heb ik ineens over zeg! Ik kan het soms nog steeds niet geloven dat ik s' avonds en s'nachts niet meer aan mijn huiswerk hoeft. 
Afgelopen jaar ben ik op vakantie geweest naar Thailand. Ookal was het voor mij de 3e keer ik kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. We zijn naar Bankok, Chaing Mai en Phuket geweest. Het was een reis om nooit te vergeten. Mijn vriend en ik gaan nog steeds Hiken en afgelopen jaar zijn we naar de Ardennen en Schiermonnikoog geweest. Beide keren was het weer super leuk en hebben we echt genoten van de natuur en de zon. 




NL: Ik denk dat het mooiste wat mij is over komen afgelopen jaar is dat wij Storm onze baby kitten hebben gekregen. Inmiddels is Storm niet meer zo klein maar wat een schatje is hij en echt een toegevoegde waarde aan ons dieren gezinnetje.

Alexander Wang heeft in samenwerking met H&M een nieuwe collectie uitgebracht. En ook dit jaar was het spannend wat de collectie inhield en of je het wel mooi vind. Ook ik vond niet alles bij mij passen (maar goed ook) en had ik mijn zinnen gezet op de truien, de bril en de muts. Ik ben nog steed super blij met alle items die ik graag wilde hebben. Alle items gaan ook zeker mee op wintersport want daar komen ze goed van pas. Over wintsersport gesproken. Ik had vorig jaar een wenslijsje gemaakt wat ik graag wilde hebben voor mijn wintersport vakantie. En het koster wel een half jaar maar alles wat ik heel graag wilde hebben heb ik. Helaas niet de Knowles en de Fjällräven tas in het zwart maar beide zijn een soort cognac kleur. Des ondanks ben ik er super blij mee en ga ik stijlvol op vakantie haha!



















NL: Mijn eerste kerst cadeau, een Lego Startrooper klok. Zo blij als een kind!
En wat absoluut mijn favoriete ontdekking van 2014 is geworden is One Teaspoon denim. Ik kende One Teaspoon al enige tijd maar ik vond ze altijd te duur in aanschaf. Maar dankzij de geweldige kortingen op internet heb ik niet meer dan €60,- euro voor de broeken neer gelegd en dat ik vind ik meer dan genoeg voor een jeans. En Hunter poseert graag even mee voor de Look van de dag foto.





In 2015 staan er genoeg leuke dingen op het programma. Volgende maand naar Oostenrijk, daarna naar Finland en in September misschien New York! Ook probeer ik vanaf nu nog meer uit mijn blog te halen omdat ik simpelweg meer tijd heb. Super bedankt voor jullie support en tot de volgende outfitpost! Liefs Michelle 

1 opmerking:

  1. Super leuke post heb je gemaakt babe! En lief dat je me benoemd! Ben blij dat ik jou heb leren kennen <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's