vrijdag 23 januari 2015

Outfit/ H&M oversized blazer.








NL: Vandaag laat ik mijn nieuwste blazer zien van H&M trend. Ik zag hem en ik was gelijk verliefd. Soms moet je gewoon even iets aparts hebben in je kast en de laatste tijd ben ik nogal van de stippen dus beter kan niet!

ENg: Today I show you my newest blazer from H&M trend. It was love at first sight. I like to have some specials thing hanging in my closet. And I really love the dots lately.

- Slipons Zara
- Jeans One Teaspoon
- T-shirt Pirmark
- Blazer H&M trend
- Bag Primark

7 opmerkingen:

  1. Echt zo'n leuk jasje met die dotjes en wat een gave slip ons ook! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die blazer is inderdaad echt helemaal te gek! Die zou ik ook niet laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er zeker ook geen spijt van ondanks dat hij wel wat prijzig was!
      Liefs Michelle

      Verwijderen
  3. Aah thank you so much that is so sweet!
    Love Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's