dinsdag 20 januari 2015

Outfit/ Dots & Nike.







NL: Vandaag heb ik een drukke dag voor de boeg. Ik moet zo met mijn auto naar de dealer voor een APK en daarna door naar mijn moeder voor een kort bezoek. Daarna moet ik alweer door naar Zaandam om een gave Andy Warhol poster op te halen voor thuis. En als ik thuis kom staat er weer sporten op het menu. Dus kortom een druk dagje en hierbij laat ik een simpel maar een fijn outfit zien die ik van de week aan had. Ik  wens iedereen een fijne woensdag!

EN: I have a busy day today. First of all my car must be inspected at the dealer. Then I visit my mother for a little while and after that I go to Zaandam to pick up an Andy Warhole poster for our home. And when I get home I have to go exercise. So here is a simple outfitpost what I was wearing last week and I wish you all a nice wednesday.

- Dress H&M
- Jacket Mango
- Shoes Nike
- Trouser H&M
- Bag Zara
- Scarf H&M

2 opmerkingen:

  1. staat je heel leuk meis! De schoenen zijn echt super gaaf!
    Xxx Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, het zijn oudjes maar nog steeds chille sneakers ;)
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's