zondag 25 januari 2015

Outfit/ Black mix.


NL: Ik denk dat dit een van mijn fijnste outfits is. Het Darthvader shirt draag ik de laatste tijd erg vaak, gewoon omdat ik hem zo leuk vind. Vooral deze winter draag ik non-stop vesten omdat ik ze makkelijk vind te combineren en ze zijn lekker warm. Voor de foto heb ik wel even mijn jas uitgedaan omdat ik het ook leuk om te laten zien wat ik onder mijn jas draag. Ik ga weer rennen want ik moet zo naar survival. Fijne zondag!

EN: I think this is one of my favorite outfits. I can's stop wearing the Darthvader shirt because I love it so much. I wear this winter a lot of cardigans. They are warm and easy to combine. For the picture I took off my coat because I wanted to show you what I wear under my coat. I have to run because I have to get ready for a suvival practise. Have a nice and lazy sunday!






- T-shirt H&M (men) 
- Jeans Zara 
- Shoes Converse 
- Vest H&M trend 
- Bag Zara 

2 opmerkingen:

Pagina's