zaterdag 17 januari 2015

Outfit/ Bomber.








NL: Misschien vinden sommige dit een wat aparte outfit, maar ik hou er van. De doorzichtige jurk van H&M maakt mijn outfit net een beetje wat urban vind ik. Ik heb de jurk gecombineerd met mijn favoriete bomber. Deze bomber had ik vorig jaar al gekocht en hij zit ontzettend lekker. Ook gaat deze bomber met mij mee op wintersport, vanwege de stoere uitstraling die hij geeft.

EN: It's probaly for some people a different look but I love it. The dress from H&M makes my look a bit urban I think. I combine the dress with my favorite bomber. I bought this bomber last year and it has a very good fit. I also take this bomber with me to Austria for our skitrip, because this bomber gives a edgy look.

- Dress H&M
- Shoes Primark
- Jeans H&M
- Bomber H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's