woensdag 23 juli 2014

Outfit/ Palmtrees print.








 Jumpsuit Primark, Shoes Isabel Marant, Camera Purse Vero Moda, Kimono H&M, Shades Primark. 

NL: Goedenmorgen sweeties!
Om in de zomerse vibe te blijven draag ik mijn jumpsuit vol met palmbomen. Sowieso ben ik helemaal weg van de "ananas/ palmbomen"trend. Toen ik deze jumpsuit zag hangen bij de Primark was ik gelijk verliefd net als mijn ananas rok.  Betreft de outfit heb ik het verder vrij rustig gelaten omdat wederom de jumpsuit vrij druk is. (jumpsuit €18,- euro)

EN: Goodmorning sweeties!
To stay in the summer mood I decided to wear the palmtrees jumpsuit. My love goes out for the prints with pineapple and palmtress. The moment when I saw this jumpsuit hanging at Primark I feld in love just like my pineapple skirt. I kept the outfit simple because the jumpsuit is quite bussy.

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige print weer. Heel gaaf! Leuk gecombineerd ook! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paradise print jumpsuit! :) Je word er blij van! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's