donderdag 24 juli 2014

Outfit/ Feathers and stuff.










Top Bankok Market, Feather necklace FashionFest, Scarf H&M (old), Sandals from Thailand, Shorts Levi denim, Feather Earrings River Island, Bull skeleton necklace Zara, Bracelets from Indonesia

NL: Vandaag draag ik mijn nieuwe veren ketting van FashionFest. FashionFest is een super leuke webshop die tassen en accessoires verkopen in Ibiza/ Festival stijl. Ik was gelijk verliefd op deze ketting alleen was het voor mij de uitdaging om er een leuk outfit bij de kiezen. Ik heb helaas niet veel festival outfits in de kast hangen wat ik eigenlijk wel zou willen hebben. De top die ik draag heb ik gekocht op een markt in Bankok en heb ik gecombineerd met een simpele denim short en een oversized sjaal van de H&M. Ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig wit in mijn bezit heb, en persoonlijk vind ik de ketting minder mooi op zwart (mijn kleur). Dus met deze post ben ik een keer uit mijn comfort zone gekomen.

Ik zou zeggen neem een kijkje op FashionFest! Vooral de prachtige fringe tassen zijn een toegevoegde waarde aan je garderobe vooral nu de festivals voor deur staan. Deze tas is één van mijn favorieten!
EN: I'm showing today my newest feather neckless from FashionFest. FashionFest sell some awesome stuff on their webshop. It's in the Ibiza/festival style. I fell in love when I saw this neckless and it was a chalance for me to pick the perfect outfit. I don't have that many items to create a nice festival outfit.I bought the top on a market in Bankok, I combine the top with a simple short and oversized sjawl from H&M. I must say I don't have that much white in my closet. I think the feather neckless looks better on white then on black. So with this post I came out of my comfort zone.

So have a look on FashionFest. Especially the fringe bags are one that I recommend, they are one of my favorite! 

2 opmerkingen:

Pagina's