zaterdag 23 maart 2013

New in.




Het leuke van Shoppen vind ik dat je thuis komt met een compleet outfit, dan heb je weer genoeg keuze om van je nieuwe outfit weer andere outfits te maken. Maar wat ik ook erg leuk vind is dat je na een leuke shop dag thuis komt alleen met accessoires, dan zit ik al gelijk de bedenken waar ik ze bij kan dragen en hoe ik ze kan combineren. De bovenste foto zijn mijn nieuwe schoenen van Alysa soort gelijke vind je --> hier, afgelopen week ben ik met mijn lieve vriendin een dagje wezen shoppen. Die dag was dus een accessoires dag, ik heb toen ook nog een leuke hoed en een sjaal van de Zara weten te scoren. De onderste foto is een klein tasje van de Vero moda, en omdat van de zomer de festivals weer beginnen past dit tasje er erg goed bij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's