woensdag 6 maart 2013

How to practise your own smokey eyes.



Tijdens de opening van de Primark Almere liep ik tegen dit doosje aan. Het viel me op dat er best veel verschillende soorten kleuren en items zitten in het doosje ter grote van een A4. Voor die paar euro kon het niet laten liggen, thuis ben ik aan de slag om te oefenen. Ik wilde altijd wel mooie smoley-eyes maar ik vond het zonde om mijn eigen make-up te gebruiken omdat deze van een wat duurder merk is. Nu is dat niet meer zo want ik kan lekker los gaan met dit make- up doosje. En ik moet zeggen oefen baart kunst want ik wordt er steeds beter in, nu heb je wel 100 soorten van verschillende soorten smokey-eyes maar dat is nog iets te hoog gegrepen voor mij. Als ik wat meer behendig ben met het aanbrengen van de juiste make-up zal ik een tutorials filmpje of foto plaatsen voor de echte beginners! Het make-up doosje is nog steeds te koop bij de Primark dus het oefenen kan beginnen! Goodluck -x- 

1 opmerking:

Pagina's