woensdag 13 februari 2013

Small details.



Faux fur coat H&M, Tee Urban outfitters, Ring Waterlooplein Market, Watch Guess.

Ondanks ik wel van sieraden hou draag ik ze niet vaak. Dat komt denk ik omdat het als snel te druk vind worden gecombineerd met je outfit. Maar als ik ze draag is het vrij basic en niet te opvallend, tot in tegenstelling van tassen. Daar kan ik niet genoeg van krijgen, toch is het wel soms moeilijk om de juiste te vinden en om te combineren met je outfit. Op zich heb ik niet veel tassen maar als ik er dan een koop maakt dat het wel extra speciaal vind ik omdat het geen gewoonte is. Toch heb ik me zelf voorgenomen om meer sieraden te gaan combineren om van mijn gewoonte af te stappen, soms mag het ook wel wat uitbundiger. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's