zaterdag 9 februari 2013

Furrie Coat.



Ik zou eigenlijk een andere blogpost online plaatsen maar helaas vond ik de foto´s niet goed gelukt om ze te posten. En daarom heb ik gekozen voor deze foto, van het weekend komt de gehele post online maar omdat ik vandaag wat later terug ben van mijn werk is het wat laat om er nu aan te zitten. Zoals je al kan zien draag ik mijn fake fur jas van de H&M, helemaal verliefd! Hij is niet per se voor de winter want de jas heeft namelijk drie kwarts mouwen en dus ook uitstekend geschikt voor de lente. Ik moet wel zeggen dat ik het lastig vind om zo een jas te vinden, in de ene lijk ik net een opgeblazen beer en de ander is weer niet niet harig genoeg. Maar deze is perfect en is echt leuk te combineren met allerlei soorten outfits. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's